Garantie en klachten
Wettelijke bepalingen omtrend garantie op sieraden van Joy Jewellery Bali
U heeft binnen 6 maanden met de aankoopbon garantie op fabricagefouten.
Er wordt GEEN garantie gegeven op:
-Producten waarvan u geen aankoopbon heeft. of als deze ouder is als 6 maanden. (wel bieden wij Reparatie Service)
- Schade en defecten die zijn ontstaan door draagschaden. (bijv. vallen of stoten of als een sieraad geregen is op elastiek en kapot knapt)
Wij raden ook altijd aan Uw sieraad niet te strak te kopen. Deze moet bij normaal dragen veel af en aan.
En dus wordt het elastiek uitgetrokken.
- Artikelen die gereinigd zijn door een chemisch product, waardoor het materiaal aangetast is.
- Verkleuring door water, parfum, zeep, lotion of haarlak. ( Let bij zilveren sieraden altijd op met zonnebrandcreme en bodylotion )
- Reparatie/aanpassing van het sieraad door een andere partij.
- Een verloren sieraad valt niet onder garantie. We moeten het sieraad namelijk kunnen beoordelen voordat we garantie kunnen aanbieden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te bellen naar 070-3858430 of mailen naar ons e-mailadres: menmboutique@gmail.com
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.